24.3.09

aktiviti penghilang boring aku...

24.3.09,Tuesday, March 24, 2009
aku ni xde la kreatif sgt pun, tp kalau membe2 dah mintak tolong kena la aku cuba2 mengkreatifkan tangan aku yg dah keras. masa membe aku yanz bertunang bulan 5 thn lepas, dia mintak aku tlg buatkan hantaran pihak laki utk bagi kat pihak pompuan. ni antara hantaran aku buat. simple jer....







3 comments:

  1. nice job =D
    tp skrg kalo tgk latest design mmg geram le...skrg dh xde renda2 tu tau..pakai printed ribbon jerk =D

    ReplyDelete
  2. 2 la psl... bulan 6 ni membe kawin, dia minta eyza buat. tgh cari idea la... tgk yg kat kedai hantaran rs geram je. cantik... tapi kos pun byk gak.... tapi berbaloi bila tgk hasilnya kan?

    ReplyDelete
  3. Eh PaNdaI jUGaK LaA tU...

    SkRg nI mCm2 DeSiGn YaNg AdA...YaNg PeNtIng KReaTiVi..

    ReplyDelete