18.3.09

Abg J masak...

18.3.09,Wednesday, March 18, 2009


kotak apakah ini?


tara.... inilah lobster... tp aku beli yg kecik je. kalau lagi besar lagi mahal.

disebabkan aku x pernah masak lobster ni, so tugas memasak diserahkan pada my hubby la. seumur hidup x pernah lagi aku makan ni. ada la alasan aku nak ngelat tuk masak benda ni. nak x nak, kena la my hubby masak.


lobster yg belum dipotong.


cara 'membelah' perut..




goreng dengan mentega..

jeng..jeng..jeng.... dah siap.... lobster goreng mentega...


siap... selamat menjamu selera....
senang je kan. selamat mencuba. mcm rancangan masakan plak. ada lagi satu lobster berkeju tp aku x sempat snap gambar. dah terliur sgt. terus je ngap. isi dia mmg kental tul. patut la harga dia mahal. aku pun setakat nak rasa je kalau nak beli selalu, habis la budget aku..

No comments:

Post a Comment