16.3.09

percutian di Sabah...

16.3.09,Monday, March 16, 2009
seperti yg aku janji ari tu.. ni aku letakkan sebahagian gambar2 masa aku kat sabah.. bila aku tgk gambar2 ni, br la aku perasan yg aku dah semakin 'comei' hua..hua..hua....


Dlm skybus nak ke LCCT



pekan nabalu (kraftangan kat sini murah2 je)



nyaman je kat sini



poring hot spring



Jambatan sungai mamut


Kolam mandi terbuka (poring hot spring)gambar yg seksi 2 abaikan je ye..




kaki gunung kinabalu



kabus tebal.. sejuk tul time ni..



pasangan 'bolat'..kuang..kuang..kuang....



pemandu pelancong kami.. hensem x?



pantai tanjung aru



on the way gi pulau


Welcome 2 Pulau manukan



cantik kan?



Jetty



macam serangga lak aku n hubby ni...



dalam flight..otw balik kl... (teruknya muka aku time ni)

5 comments:

  1. betul kan?? byk tempat menarik kt sana.. eyza keja kat mana ekk?

    ReplyDelete
  2. best ke kat sabah

    ReplyDelete
  3. asmah...
    a'ah.. 5 hari x cukup nak pusing2 kat sana... kat Hospital....

    Anonymous...
    best...mmg rekemen kalau nak gi honeymoon.... pg gunung kinabalu... kalau pulau, pg pulau manukan....

    ReplyDelete
  4. saya pon dah jalan2 kat tempat2 yg eyza pergi tu..pulau manukan jek tak pernah jejak..nnt la bile ade free time ajak en husband jalan2..ape je best kat sane? just tengok pemandangan jek ke? makan2 ade best?

    ReplyDelete
  5. Pulau Manukan tu kalau org yg suka hidupan marin mmg sesuai la gi situ... air dia jernih sgt... makanan dia mahal sikit.. kalau buffet satu kepala rm 110(masa eyza pg, skrg x tau la),yg ala carte pun ada.... tapi yg murah pun ada, gerai tu ramai gak org suka makan....
    tapi eyza mmg x puas la gi sana.. kalau ada rezeki nak gi sabah lagi.....

    ReplyDelete