26.3.09

sambungan kisah semalam.....

26.3.09,Thursday, March 26, 2009
kan semalam aku ade bgtau yg Tuan Hj. Azmil dtg buat ceramah kat opis aku.. nasib baik aku balik awal dr AG.. so, sempat la aku gi.. elok2 aku sampai kat auditorium, nasyid pun belum mula. aku ape lagi, join la diaorg nasyid sbb sepatutnya aku mmg masuk nasyid. tp takut x sempat sampai opis awal, aku tarik diri. nasib baik sempat. Tn. Hj. Azmil 2 ceramah mmg best. ttg kisah dia dulu dan skrg. hidup dia kat negara org n mcm2 la. langsung x rasa bosan. rasa cam nak dgr lg je.... Alhamdulillah... dah sampai hidayah utk dia berubah......

p/s:~ gambar yg aku tangkap kabur la sbb dr jauh... malas la nak letak kat sini....

3 comments:

  1. kewangan. awak lak? keja kat ner?

    ReplyDelete
  2. jabatan hal ehwal org asli malaysia, kuala lumpur

    ReplyDelete