25.4.09

::aku x dapat baucer KFC!:: MySpace

25.4.09,Saturday, April 25, 2009
semalam aku berkobar-kobar la pg isi minyak kat Petronas (sebelum ni aku isi SHELL) sbb nakkan baucer KFC yg mcm moyang tinie dapat tu... tapi pas je aku dah bayar... dia bole cakap "sori la kak, baucer KFC dah abis dr hari Isnin hari tu" ala...nape x cakap awai2..... kalau tau dah abis dr hari isnin, letak la kat depan tu... "Baucer KFC dah abis"..xla aku marah..... (emo sekejap aku ni..ntah nape ntah jdk camni... padahal bukan ape sgt pun baucer tu...mgkn sebab aku dah beria-ia kut)nak x nak aku buh jgk la minyak... pastu sampai je kat rm49.45 sen dia berenti... aik..pehal plak ni... aku bg duit td 50 hengget...nak kata penuh tank, blom lgk.... bila aku cuba tekan lagi sekali dah x bole.... aku fed-up la.... last2 aku tutup tempat minyak tu terus jalan... malas la nak tanya budak2 tu mana lagi minyak aku rm55 sen..... kalau 5 hengget mmg aku tanya...... tapi walau apapun... walau xde baucer KFC... aku akan makan KFC gak ptg ni.... kalau kat kg leh la aku makan Radix Fried Chicken..... next entry aku citer pasak RFC lak yer.....

No comments:

Post a Comment