24.4.09

geram + sakit hati + bengang........

24.4.09,Friday, April 24, 2009
geram...benci.. sakit hati... semua bercampur baur dah skrg ni....... aku tgh panas hati ngan sorg Dr kat opis aku ni.. suka hati je dia arahkan aku soh mintak EA Form dia dr tempat lama dia keje dulu...masalahnya tu bukan keje aku. dia yg nak bayar income tax, dia la yg mintak...pastu, kalau mintak baik2 xpe la jgk..ni marah2 aku ikut suka hati dier je.... berapi la aku.... maunya aku x melawan... sori sikit...ingat dia Dr, dia dah 'besar' sgt ker...... Benci...benci...benci.......

MySpace

No comments:

Post a Comment