16.4.09

majlis perpisahan + besday....

16.4.09,Thursday, April 16, 2009
hari ni department aku buat majlis perpisahan utk penolong akauntan kami yg dinaikkan pangkat ke W41... sedih kitaorg ..... Pn. Latifah ni baik dan lembut orgnya...



Antara makanan yg ade.... semua org bawak sorang sikit.... aku cuma bawak buah tembikai je..siap aku yg tolong potong tau..kira ok la tu kan... hi..hi....


model makanan... hi..hi... si syawal ni sukarela nak jadik model utk promote makanan.


kek untuk besday girl... 2 org sambut serentak.....


besday gurl'z.... nurul n akmar


aku pun nak gak jadik model makanan ni...hi..hi....


ex boss aku-Pn. Latifah...


Penyerahan cenderahati oleh Cik Rebecca....


Kewangan team... ni la antara org2 kuat kewangan kat opis aku.... lepas ni Pn. Latifah akan keja kat tmpat baru... x tau la bos yg akan gantikan dia nnt camne...harap2 ok la... kalau x? hi..hi...kita tggu dan lihat.......

1 comment:

  1. Adoii terliur la plak tgk kek tekolat tuuuu ;D

    ReplyDelete