14.5.09

::aku yg x sihat::

14.5.09,Thursday, May 14, 2009
semalam aku EL... x larat nak dtg keje... kepala pening+panas badan+selsema...pakej lagi..aku x dapat mc sbb aku x jumpa dr pun smlm... malas la..nnt mesti kena amik darah..aku dah la penakut...hi..hi... hari ni dah ok sikit....gagahkan diri pg keja....

...............................................................................................................................................................

bengang....

disebabkan aku x sihat... kitaorg makan la kat luar...tp aku betul2 x puas ati ngan servis kedai makan ni.... dah la x senyum...amik order mcm nak x nak jer.... semua pelayan kat situ sibuk nak tgk citer indon...berkumpul depan tv..bila hantar makanan mcm hempas2 jer...menyirap darah aku.... rasa cam nak angkat kaki blah jer dr kedai tu.... tp sabar jer sbb badan aku cam lemah jer....... pas nie jgn harap aku nak pg lagi kedai ni..tempat jer cantik..... servis no class.... aku ade amik gambar..... tp malas nak letak kat sini..xde mood nak ingat2.......buat hilang selera aku nak makan jer smlm.....


2 comments:

  1. sama la tuh kak eyza..ari ni pegi makan kat satu cafe tu..
    Kira is ni pengunjung tetap kat situ le.Makanan dia sedap sangat.tu pasal suka g situ..Nama cafe tu MAS CAFE kat Mukah(siap promo lagi!!!promo ker???)..
    Ade la 2 3 org pelayan baru..dah le muka mcm xpernah tengok org!!benci tol!!siot!! tgk orang tenung cam barANG LAK..DAH LA TAK SENYUM..!!!
    Geram sangat!!!!tak pernah rasa macam tu tau!!
    Yg paling geram mereka siap boleh gelak besar lagi belakang kita!!tak tau le mereka tu ketawa kan rombongan mkcik,pakcik ngan spupu is ke ape tp memang xsopan langsung gelak besar camtuh!!!senyum apatah lagi..Is ni jenis lepas cakap sikit so berborak la ngan spupu,makcik dan pakcik is tuh!!!dalam borak tuh sempat la lepaskan "bom beracun" sikit!!kasi gegar itu telinga mrk!!bvaru puas hati!!
    Sori kak eyza eks!!hehe..lepas geram sikit!!!

    ReplyDelete
  2. x per.... geram kan kalau camtu...cara diaorg tu mcm kita ni nak makan free jer...padahal kita bayar... mmg patut la kalu kita mengamuk kan kalau mcm tu punya servis.....

    ReplyDelete