6.5.09

:::besday lagi?:::

6.5.09,Wednesday, May 06, 2009
ha..kali ni besday my lovely Mum plak..... hari ni besday mak aku yg ke 47..... muda lagi kan..... besday mak ngan ayah aku cuma beza 4 hari jer..... tapi tahun lain-lain la....aku mmg respek la ngan semangat mak aku ni.... tanpa mak aku siapa la aku skrg ni...kalau nak dibandingkan mak ngan ayah aku....aku rasa mak aku garang dia ++ dari ayah aku..... kalau x kena rotan mmg x sah...mak aku dulu ajar aku mengaji Quran kat umah..kalau x bole baca atau tergagap2 alamatnya rotan hinggap kat peha la...... 2 yg aku tak tahan terus mintak nak mengaji ngan mak ngah besah (dah arwah).... selamat sikit aku....tapi mak aku ni mmg pandai masak..sebut jer nak makan aper...tu yg aku makin bolat ni... sampai skrg ni pun, kalau aku cakap nak balik kg jer..mak aku siap la masak semua makanan kegemaran aku.... abg J plak, mak aku mesti akan masak kari kepala ikan...tu yg abg j suka sgt kalau balik kg aku.... dapat makan puas-puas katanya..... tapi ade gak la citer yg sedih2... untuk entri mak aku ni aku x nak citer yg sedih2 sbb kat entry ayah aku asyik nak nangis jer.... pe2pun...along sayang mama sangat-sangat.....semoga panjang umur.... sihat selalu...... we all alway'z luv u Mum.......


ayah n mama....

2 comments:

  1. selamat perkenalan juga...

    dan

    selamat ulang tahun...semoga panjang umur dan dilimpahkan rezeki dan kebahagian..amin

    ReplyDelete