20.5.09

::demam::

20.5.09,Wednesday, May 20, 2009
kan hari tu aku demam kan.... tup tup... semalam hubby plak demam.... panas tul badan dia... risau aku.... pg tu dia dah bgn nak pg keje tapi dia ckp badan dia lemah jer... so... aku suruh jer dia rehat kat umah... ajak gi hospital x nak.... nasib baik time aku balik keje tu badan dia dah x panas sangat.... malamnya adik aku bawa balik udang galah dari Kuantan.. apalagi...hubby aku terus hilang demam dia bila nampak udang besar2 tu.... teringat kat kg halaman agaknya..ya la.... kat sarawak kan banyak udang galah yang besar2 tu.... pas makan aku suruh hubby makan ubat n terus rehat.... Alhamdulillah... pagi ni dah ok... dah bole pg kerja......


2 comments:

  1. deman...ala ciannyer...yelah agaknyer rindukan kampung kot. alhamdulillah dah ok kan..

    risau betullah kalau demam-demam sekarang...macam2 penyakit sekarang ni..senang plak tuh nak berjangkit kan.

    ok. tag ni akak dijawab kendian ok. tapi jangan lupa baca tau. hehehehe

    re : mmg sedap sangat asam pedas kat sini eyza. eyza duk ampang kan..lagilah dekat. cuba rasa...sedap giler...akak dah banyak kali makan kat sini...stay rasa nak makan lagi. kaw punye asam pedas..

    ReplyDelete
  2. a'ah.. skrg ni demam dia yg bukan2 jer kan

    ReplyDelete