27.5.09

::khabar gembira::

27.5.09,Wednesday, May 27, 2009
happynya aku bila aku dapat tahu yg membe blogger iaitu izah dah pregnant... bestnya... izah ni cam aku gak... dah lama mengharapkan cahayamata ..tapi syukur Alhamdulillah..akhirnya rezeki dia sampai..cuma aku jer yg tak tahu bila lagi..... kkdg sedih jgk bila tgk membe2 yg baru kawin dah mengandung... tapi nasib baik la suami aku sentiasa bg sokongan kat aku... utk izah.... eyza nak ucapkan TAHNIAH n jaga kandungan baik2..mesti baby comey cam mak n ayah dia nnt.....


11 comments:

  1. Sabar ok..setiap menda yang terjadi mesti ada hikamah nyer.. i pun masih menunggu untuk saat itu..kiter berdoa & bertawakal sajer ok

    ReplyDelete
  2. Hi...Tak pe la, always think positive ek, Yan pun masih menunggu rezeki tu tp masih blum sampai. Insyaallah satu hari nanti kita akan rase jugak jadi ibu. :)

    ReplyDelete
  3. erlyda & yanz...
    ye..kkdg kita mmg tak nak pikir..tp bila org bertanya @ perli2 mmg terasa sgt... eyza pun hanya mampu bersabar & berserah.... hanya kita yg mengalaminya je yg paham kan... x pe la..kita sama2 berusaha... chaiyok..chaiyok.... tahnk's atas nasihat tu....

    ReplyDelete
  4. wooo! aku dah panik dah td,ingat hang~ takpe la pelan2,honeymoon byk2 kali dulu! bile tak stress baru jadi!
    6 bln sblm aku preggie dulu pon tensen bile org dok tanya2! nyampah,pedulikan je..nnt ade la tu! ;p

    1 more, jasri kem slm. die msg aku.

    ReplyDelete
  5. salam eyza...

    tima kasih ye atas ucapan eyza tu...akak sangat2 menghargainyer...

    eyza tak komen ke...naper yek..yang lain tu ok je..hmmm cuba eyza try lagi. mana tahu leh tapi kalau x leh komen je kat tempat biasa tu...

    bestkan izah dah preggy...kita ni bila lah kan. insyallah eyza ada tuh rezeki kita. cuma jangan duk pikirkan sangat. kalau pikirkan sangat lagi susah nak dapat. akak sekarang ni pun buat tak tahu je. malas dah nak pikir. cam lepas tu pun akak langsung x pikir alih2 preggy..langsung tak seda...seda dah masuk 2 bulan...tapi tak ada rezeki kan 3 bulan akak keguguran. tapi itu tak mematahkan semangat akak untuk mencuba.

    ReplyDelete
  6. g...
    kalau aku yg preggie... mmg aku blanja la hang ngan kak tin2 tu... ha..ha.... happy giler.... tapi lom rezeki aku.... kkdg aku x kisah sgt..tapi bila balik kg...tau ja la... tok aku bising... tp nak buat camner..kkdg tension gak...
    jasri? lama tul x jumpa depa kan..last masa aku kawin ja... windu nak berambu ramba cam dulu.....

    ReplyDelete
  7. w'salam kak mira...
    sama-sama....
    a'ah x leh komen...x tau la naper..ke pc eyza yg problem? :)
    eyza mmg x kisah kak...tapi fed-up bila org2 sekeliling bertanya...kkdg ade yg macam nak menolak ketentuan yg Allah dah bg.... tu yg tension tu.... org lain lak yg lebih2.... InsyaAllah kak..moga2 ade rezeki kita nnt..Amin....

    ReplyDelete
  8. salam eyza...
    hmm, betul cam komen kat atas..
    lagi kita fikir, lagi susah nk lekat..coz kita terlalu pikir sampai stress..
    jgn risau, rezeki pasti ada, lambat cepat je..
    banyak2kan berdoa ye..
    ada hikmah di sebalik apa yg berlaku..

    ReplyDelete
  9. eyza...sedih pulak baca n3 ni..izah phm sgt2 perasaan tu..ingat tak kite pnh bincang pasl nk baby..tkpela izah harap pasni giliran eyza pulak...sabar tau..apa2 pun..thanks for the wishes...muahhhh utk eyza.. :*

    ReplyDelete
  10. x per.. sesekali jer kita rs sedih...tp kita happy sgt utk izah.... doa2kan eyza plak yer... mana tau amik berkat izah nnt... jg baby baik2.... n thank's....

    ReplyDelete