11.5.09

::makan asam pedas::

11.5.09,Monday, May 11, 2009
aku dah lama teringin nak makan asam pedas kat kedai Linda Onn ni... sbb membe aku kata sedap.....tp x berkesempatan... hari jumaat tempohari... aku ajak abg j ngan adik aku gi makan kat sana...... aku order ikan pari bakar, asam pedas daging n ikan tenggiri... sayur campur... telur dadar... n air kegemaran aku sour plum..... ikan pari bakar ngan asam pedas ikan tenggiri mmg sedap tp yg lain2 x brapa sgt.. mgkn sbb x kena ngan tekak aku kot.....























3 comments:

  1. hye salam kenal :)

    tq yea sudi jadi follower blog yg ntah pape je la citenye ni :)

    i'll link urs yek.

    ReplyDelete
  2. salam eyza...eemmm suka makan asam pedas ye..salamlah kita. mira pun suka makan .. maklumlah orang melaka kan. mesti x lari ngan asam pedas nyer...

    kalau ezya nak rasa asam pedas g kat kampung pandan dalam..kedai tu kat tepi jalan je...asam pedas kat situ memang sedap giler..makan plak ngan ulam-ulam yang diberikan secara package...makan sekali mesti nak lagi ....

    ReplyDelete
  3. aziani...
    salam kenal.....

    mira....
    suka gak... tapi susahkan nak cr yg betul2 sedap...kat kg. pandan dalam? k..nnt akan ku terjah mencarinya...thank's...

    ReplyDelete