18.5.09

::tag lagi::

18.5.09,Monday, May 18, 2009
aku telah ditag oleh puan sweet pepatung.....susah tau nak buat tag nie.......hi..hi....

1) The Rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2) Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3) After that tag 12 people.

ok troskan menjawab.

Q.1 : THE AGE OF YOUR NEXT BIRTHDAY?
05hb11 ni baru cukup 27 tahun.... skrg ni masih 26.....

Q.2 : PLACE I LIKE TO TRAVEL THE MOST?

paris


pantai... x kira la kat mana pun....

Q.3 : MY FAVOURITE FOOD?


laksa penang


sate ayam

Q.4 :NICKNAME THAT I HAVE

dulu masa sekolah, membe aku namanya zafir...suka pggl aku kucing..sbb dia kata aku comei cam kucing..ya ka?

Q.5 : MY FAVOURITE COLOR?


pink kaler


kaler2 pastel

Q.6 : THE CITY I LIVE NOW?


ampang


area bukit ampang-cantik view kl dr sini....

Q.7 : THE PLACE I WAS BORN?



Hospital Sungai Petani

Q.8 : MY COLLEGE MAJOR


aku blajar it kat kolej

Q.9: MY BAD HABIT?


aku suka makan benda2 yg manis...n yang bole buatkan aku jadik makin bolat.....hi..hi....

Q.10 : MY HOBBY?



update blog


dengar lagu


memasak untuk hubby

Q.11 : My WISH ?


selalu bahagia di samping hubby n anak2 (InsyaAllah)


rumah sendiri


kereta BMW


nak ade anak utk menyerikan lagi rumahtangga kami

membe2 yg kena buat:

-kak yan

-yan

-kak mira

-deela

-fiza

-shahida

-kak tenet

-jie

-is

n sesapa je la yang nak buat.....


4 comments:

  1. jie tu aku ke?
    aiyooo tag ni susah woo!

    ReplyDelete
  2. yo..oojie.... buat jgn x buat.... mintak aidan tolongkan skali.....

    ReplyDelete
  3. hahaha...memang susah kan nak habiskan tag ni..

    ehmmmm pape pun masih ada 2 tag lagi menanti.

    ReplyDelete
  4. kita dah selesaikan semuanya...

    ReplyDelete