18.6.09

::aiskrim yang tak bole dimakan::

18.6.09,Thursday, June 18, 2009












ha.. aku suka sgt tgk aiskrim ni... nampak sedap tapi x bole makan... sebab aper x bole makan? sebab ni bukan aiskrim..tapi sabun yg dibuat mcm aiskrim... macam real kan...kreatif betul org yg buat ni...

5 comments:

  1. kepada pengeluar sabun nie..tolong hentikan!!..hehe
    bahaya la..budak2 bukan tau nak bezakan..kang ada yang berbuih mulut..
    mengerikan...

    ReplyDelete
  2. hish...cam bebeno lak sabuns nih!!!

    kalu adik bongsu IS nih kak eyza,kalu tak dsergah nih,dah masok mulut dah!!!haha...siyes cam betol nih...

    ReplyDelete
  3. am-rie..
    betul tu..kalau dapat kat bebudak..mmg naya ler..sian diaorg....

    ReplyDelete
  4. is....
    a'ah...mmg mcm bebenor... jgn la ade kat pasaran kan..bebudak kalau nampak dia terus jer masuk mulut ni....

    ReplyDelete