6.6.09

::aku ditag::

6.6.09,Saturday, June 06, 2009
aku ditag oleh kak rinna... jom kita tgk.....

1. If you can be an animal, what will u be?

aku nak jadi ....ntah naper aku suka sgt ngan rama-rama ni.... sampaikan aku nak pelamin aku ade letak rama-rama... fanatik tul.... hi..hi....

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
kalau bole aku x nak la rompak bank... tapi kalau aku ter'rompak' aku nak bagi kat
org yg susah.. dapat pahala tak kalau duit camtu?..hi..hi...

3. If you can teleport your self anywhere in the world, where do you want to be?
kalau bole aku nak bawa family skali pegi


4.
If you know that you are dying, what is the last meal that you want?
dah tak lalu nak makan dah time ni..fikir nak ... buat pahala sebanyak mungkin utk bekalan di akhirat.....

5. If you can only kill one person in this world, who is the person?
aku x fikir la aku nak bunuh sapa.... nanti kalau aku dah terfikir aku terus jer gi bunuh...leh? hi..hi....

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice?
panjang umur la... nak nengok anak2 aku membesar n kesian hubby aku kalau aku mati awal..hi..hi...

7. If you can date celebrities, who is that person? why?
suka sgt ngan dia ni... ikon...

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?


hubby


family aku....
-diaorg ni 'nyawa' aku ni.... tanpa mereka siapa la aku... jiwang lak...

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
1) ummi thaqif
2)mama aidan
3) mama haikal
4)is

n saper2 je la yg nak buat.. dah x leh pikir ni..hi..hi...

No comments:

Post a Comment