28.6.09

::bersiaran di hari ahad::

28.6.09,Sunday, June 28, 2009
hallu... hari ni aku ikut abg j gi opis... so, bleh la aku bertenet kat opis dia..kalau x..jgn harap la..esok la baru dapat aku update blog... hari ni pas abg j abis keja dia dah janji nak tunjukkan jalan ke MAEPS kat aku...so senang la sikit.. x de la aku nak sesat hari selasa ni...tu pun kalau aku ingat jalan la..hi..hi...

p/s: x de citer yg best la nak diceritakan minggu ni... semalam aku dok umah jer..hari ni baru nak jalan2..tapi aku sendiri pun x tau nak jalan2 mana..yg pasti aku akan pg MAEPS...kalau ade citer best..later2 la aku story k....

No comments:

Post a Comment