25.6.09

::geram......::

25.6.09,Thursday, June 25, 2009
entri kali ni adalah entri lepas geram... mmg la xde kena mengena ngan aku tapi kalau melibatkan ahli keluarga aku ni kiranya kena mengena gak ngan aku la kan... citernya mcm ni....
adik aku yg baru grad dr UTM tu skrg ni keja sambilan kat salah satu hospital (x pyh la aku citer hospital mana)... pagi td dia dapat call kena stanby kat KLIA selama 3 minggu.. standby sbb ade virus B--i tu la....dah la tu..ptg ni jgk kena pg lapor diri.... aper yg buat aku naik angin ialah...
1) ptg nak kena pergi... tghr baru dapat surat....
2)dah la baju semua x bawak..abis tu nak suruh adik aku pakai baju yg sama jer utk 3 mggu.... kebetulan hari ni abg J yg hantar pg keje... mcm mana dia nak balik umah amik baju...
3)kalau adik aku paramedik xper la..mmg aku paham..masalahnya adik aku bukan dalam bidang perubatan..... sambilan plak tu....
4)aku mmg x nak adik aku gi sana.... bahaya tu... dah la adik aku lom cucuk vaksin utk virus tu (tapi x tau la kalau cucuk kat sana nnt)... tapi tetap aku x nak dia pg.....

ntah la.... malas aku nak citer panjang2....aku mmg tgh geram ni.....

p/s: ini sekadar luahan hati aku.... jgn ade yg terasa pulak...tet................

No comments:

Post a Comment