3.6.09

::hadiah::

3.6.09,Wednesday, June 03, 2009
hari tu kan aku ade cerita yg aku cari hadiah utk besday hubby ngan hadiah utk wedding membe aku kan... nak tau aper yg aku beli tuk diaorang?


utk wedding membe aku....


utk hubby....
sebenarnya aku x tau nak beli aper utk hubby..tahun lepas aku dah beli jam tangan casio..... tahun ni aku beli la seluar n baju plak... tu pun sbb aku dgr hubby cakap hari tu dia nak beli seluar jeans... so... sebelum dia beli..baik aku beli buat hadiah besday dia jer....

p/s:harap2 hubby x baca blog ni..kalau x..dah x surprise ler...... hi..hi....

No comments:

Post a Comment