5.6.09

::kenangan BTN::

5.6.09,Friday, June 05, 2009







semalam aku sajer jer belek balik gambar-gambar kenangan masa aku kursus BTN dulu... aku kursus kat Kem Bina Negara Tanjung Rhu, Sepang.... masa ni aku baru jer keja ngan gomen..pas je BTN aku terus gi Induksi.... kumpulan kitaorg ni mmg happening..masa ni sesi kembara... kumpulan lain berpusu-pusu nak sampai dulu ke garisan penamat tapi kumpulan kitaorg sibuk nak bergambar.... kitaorg mmg menang bergambar la.... tapi kenangan ni mmg best.... ahli kumpulan semua sporting... masa ni aku x 'bolat' cam skrg ni.... hi..hi... comei jer..khui..khui..khui...perasan....

p/s:~buat member2 yg satu kumpulan ngan eyza dulu... contact2 la balik yer.... semua dah lost contact kan?

2 comments:

  1. salam.dtg blog sy utk ketahui produk marykay/peluang join as beauty consultant @part/fulltime ok

    ReplyDelete
  2. ok..jap lagi saya singgah...

    ReplyDelete