26.6.09

::nak minta tolong...bole?::

26.6.09,Friday, June 26, 2009
aku nak minta tolong ngan kengkawan semua bole?
30/6, 1/7 & 2/7 ni aku ade exam KPSL kat Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS) serdang... so..bole x sesapa bagitau aku cara nak pg sana? kalau dr ampang sampai upm tu aku tau la... kena masuk dalam UPM dulu ker? MAEPS ni aku pernah pg sana sekali..tapi x ingat jalan..
ingat nak tanya abg j..tapi malas la plak.. nnt nampak sgt aku x teror ...hi..hi.. x nak ngaku..mmg x ingat jalan pun.... aku ingat nak cuba dulu tanya kawan2 semua... kalau dah xde jalan baru aku tanya ngan abg j.... pliss yer kawan2.. tolongla aku yg memerlukan ni.. :)

No comments:

Post a Comment