6.6.09

::x tau nak letak tajuk ape::

6.6.09,Saturday, June 06, 2009
hari ni mesti ramai yg dah mula bercuti kan.... ade yg balik kampung, ade yg pg bercuti n ade gak yg nak kawin... aku x cuti pun... esok my friend iaitu yanz akan menamatkan zaman 'cik'.... hi..hi.. x jadi la aku balik kg..... x best plak kalau x gi kenduri dia nnt..masa aku kawin dia sanggup turun penang.... nanti balik kenduri aku letak gambar yer...

perut aku tgh sakit sgt ni... mood pun x menentu..mgknkah "kawan baik" setiap wanita akan datang? wait n see...hi...hi...bila saat2 mcm ni mula la aku rasa ngantuk sangat.. rasa nak baring jer... tghr ni aku nak balik umah la.. nak buat sirih junjung utk kenduri kawin membe aku esok... malasnya nak balik..tapi nak buat camner...

1 comment: