20.7.09

::enibersari aku....::

20.7.09,Monday, July 20, 2009
yuhu...2 tahun lepas... pada tarikh 20.07.2007 tepat pukul 3.30 ptg.... terbina la sebuah masjid di Sg. Puyu, Butterworth...........
ha..ha.. poyo jer kan? sebenarnya.. tanggal 20.07.2007 tu la tarikh keramat aku ngan hubby menjadi suami isteri..
tahun tu ramai kapel yg pilih 07.07.2007... tapi aku pilih 20.07.2007 sbb 20.07.2007 tu jatuh hari jumaat..aku mmg nak akad nikah hari jumaat..bukannya aper..nakkan keberkatan jumaat tu... kunun... :)....
Alhamdulillah... berkat kesabaran kami berdua mengharungi rintangan dan dugaan sepanjang bercinta selama 6 tahun... akhirnya impian kami terkabul.....
Tahun lepas kami sambut anniversary kat Pulau Pangkor..... Tahun ni kat Kl jer sbb kitaorg baru jer balik dr Langkawi... kalau ikut perancangan setahun sekali jer pg bercuti...tahun ni dah 2 kali... x bole selalu2... nanti budget lari..:)

masa aku sanding tu....kalau ikut perancangan aku ngan hubby akan pakai baju kaler oren... tapi disebabkan baju kaler oren tu aku x muat... so..terpaksa la aku tukar baju kaler coklat.... kalau ikutkan aku x nak pakai kaler coklat sbb b.f aku kawin tema dia coklat... tapi disebabkan dah x ada pilihan kena gak pakai... nak buat yg baru dah x sempat.... baju pepel tu plak sehari sebelum majlis baru aku dapat..tu pun ade sorg customer tu buat sendiri..pastu dia jual kat butik pengantin tu.... nasib baik muat... ni la akibatnya kalau x diet sebelum kawin...:)

atas permintaan seseorg yg nak tgk gambar kawin aku... aku letak la sikit utk tatapan korg yer..... sori yer gambar akad nikah xder.. sbb aku tangkap sendiri... pakai kamera kodak... aku x de scanner nak scan... korang layan jer la gambar sanding aku ni....

majlis di Penang (21.07.2007)











majlis bertandang-sarawak (21.10.2007)





n utk abg....

abg,
Selamat Ulangtahun Perkahwinan yg ke-2....terima kasih kerana menjadi suami yang terbaik utk eyza... menyayangi... mencintai .... dan bersabar dengan karenah eyza.... semoga perkahwinan kita berkekalan selamanya... moga2 cinta kita akan bertambah mekar dgn kehadiran cahayamata kelak..InsyaAllah....

4 comments:

  1. HAI DEAR...
    SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YG KEDUA K...MOGA BERKEKALAN SMAPAI KE AKHIR HAYAT..BANYAK LAGI RINTANGAN DAN DUGAAN YG ADIK KENA HADAPI OK..

    MOGA ADIK TABAH & SABAR MENGAHDAPI SEMUANYA EK...ADER HIKMAH DISEBALIK YG BERLAKU..

    SEKALI LAGI"SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN"

    ReplyDelete
  2. tq sgt... nasihat akak tu akan eyza ingat.... doa2kan la eyza cepat2 menimang cahayamata.... Amin...

    ReplyDelete
  3. lmbt plak aku nak ckp..
    hepi anniversary yg ke 2!
    semoga dpt baby dgn kadar seberapa segera. amin~ :D

    ReplyDelete
  4. thank's g...Amin..mudah-mudahan aku dapat baby girl lak... leh la aidan ngan thaqif ngorat..hi..hi...

    ReplyDelete