11.7.09

::LaNgKaWi-fINAL::

11.7.09,Saturday, July 11, 2009
mesti korag dah boring kan..asyik dgr citer aku kat Langkawi jer..:) ok.. ni last aku akan citer..pas ni dah x de lagi....

Selasa - 07/07/2009
kul 9.30 pagi kitaorg check-out hotel n pulangkan balik keta sewa tu... membe hubby hanta kat jetty... tapi sebelum balik sempat lagi posing kat simbol kebanggaan langkawi ni.... kalau datang langkawi..x dtg sini mmg la rugi sbb dekat sgt dengan je dgn jetty....









dah abis posing... kitaorg naik feri ke Kuala Kedah sbb kereta dah dihantar ke sana...


sampai Kuala Kedah..ambik keta..pegi makan....n gerak balik penang utk hantar adik2 aku.... rehat jap... pastu gerak balik KL.... dalam perjalanan tu Hujan Lebat sgt.. tapi Alhamdulillah... kitaorg selamat sampai rumah..........

Tamat.........

No comments:

Post a Comment