13.7.09

::rindu::

13.7.09,Monday, July 13, 2009
dah 3 hari hubby kat Langkawi... rasanya dah lama sgt kat sana..cewah..baru jer 3 hari... td hubby call mgkn dier akan tggl kat sana lagi seminggu..ala..x mau la macam ni..hari tu cakap hari ni balik... aku dah berkobar2 dah malam nnt nak pg amik kat kl sentral... nak masak sedap2... hubby kata bos kat opis yg suruh delay sbb kat langkawi skrg asyik hujan jer... keja x sempat siap... tapi hubby janji nak minta balik hari ni gak..kalau ade keje lagi nnt hubby pg lagi...mintak2 la dapat.. korang tolong doa2kan utk aku yer..moga2 hubby dapat balik flight malam nnt....

No comments:

Post a Comment