7.8.09

::sepi... sedih & rindu::

7.8.09,Friday, August 07, 2009
dah seminggu hubby kat langkawi..bila berseorangan ni aku cepat jer tersentuh... kkdg kalu hubby lambat call jer mula la rasa nak nangis... bila adik aku nak pg melaka pun aku rasa sedih..rasa keseorangan... aku pun tak tahu kenapa aku jadi macam ni.... nak kata pembawakan..aku rasa x... tapi kalau betul...Alhamdulillah sgt.. Amin.. semoga hubby cepat pulang dengan selamat...

p/s: hubby call tadi bgtau yg dia balik hari selasa ni.. bestnyer.. x sabar nak tggu hari selasa.....

2 comments:

  1. ala jgn cam tuh....
    doakan dia tak apa2..
    doakan dia sentiasa ingat kita yg selalu ingat kan dia..
    kalu sunyi meh datang umah akak meh....

    ReplyDelete
  2. thank's akak...
    eyza dah ok dah...
    hubby call bgtau balik esok..
    ni yg happy ni..... :)

    ReplyDelete