1.9.09

::virus menyerang::

1.9.09,Tuesday, September 01, 2009
dah 3 hari aku x sihat...
sabtu.. aku selsema ..
ahad.. selsema + demam...
isnin... selsema... nasib baik dah x demam...
yang pasti bukan H1N1 tau...
cuma 2,3 hari lepas aku kan asyik kena hujan jer...
tu yg selsema tu....
hari sabtu & ahad hari tu pun aku x gi mana2 pun...
hari isnin bila aku dah ok sikit...
hubby pun ajak la keluar...
nak tak nak... aku pun siap la...
hubby tanya aku nak pg mana..
fikir punya fikir..tetiba jer aku ajak hubby gi IKEA...
sebenarnya aku pun x de plan nak beli ape kat sana...
org punya la ramai.. sampaikan terpaksa beratur utk masuk parking..
tapi mgkn rezeki utk aku..
kitaorg dapat parking depan pintu masuk...
Alhamdulillah..rezeki org sakit..kunun..hi..hi...
tapi jgn risau..disbbkan aku ade virus selsema...
harus pakai topeng muka kan...
dah mekap cantik2 pastu kena pakai topeng plak... :)
aku cuma beli lampu... frame n biskut raya jer...
x lama pun aku kat situ sbb aku dah x larat...
maklumla puasa..alasan... hi..hi...
balik tu singgah bazar ramadan...
beli ape yg patut n balik berbuka kat rumah...

p/s: hari ni aku terpaksa pakai topeng kat opis... x nak org lain pun kena virus cam aku...hi..hi...

No comments:

Post a Comment