15.11.09

::jambatan gantung;;

15.11.09,Sunday, November 15, 2009
tghr tadi aku pg hantar makanan kat hubby sbb dia ade keje sikit kat area sg. lui.... jauh gak dr umah aku... jauh lagi dari Casa D'Haslam....masa o.t.w balik tu... aku ngan adik aku singgah jap kat satu gerai tepi jalan tu... beli laksa ngan ais kajang..mmg sedap la..x rugi aku singgah ...laksa buyung lagi..teringat pulak kat mak aku..ye la...mak aku kan jual laksa buyung gak....tetiba syahdu la pulak...
kat tepi kedai tu ade air terjun.... cantik sgt.... siap ade jambatan gantung lagi..... aku ade amik banyak gambar..tapi bila sampai umah cuma gambar ni jer yg ade... mesti aku silap tekan tadi..hi..hi..bukannyer aper..nak cepat.... hujan pun dah turun rintik2....



cantik kan jambatan kat belakang tu...air terjun dia pun best.....

p/s:abaikan jer gambar aku yg makin bolat tu...hi...hi.....

No comments:

Post a Comment