2.12.09

::jalan2 di satok::

2.12.09,Wednesday, December 02, 2009
kalau ikutkan hari sabtu tu plan asal nak pg pasar sarikin..at last x dapat pg sbb kereta mok masuk bengkel..... kedai kereta sewa pun x buka sbb cuti raya haji.... at last... aku ngan hubby pg pasar satok naik motor...jadi minah rempit la aku hari tu.... jauh gak dr umah hubby ke satok...sakit pinggang aku sbb dah lama x merempit.....
kitaorg pg beli ikan terubuk masin,kuih cincin,kain batik sarawak n barang2 yg membe2 kirim.... sempat la aku makan mee kolok kali ni...sedap jgk...dia hidangkan sup asing..x masukkan sekali dalm mee tu.... menarik... masa kat pasar tu aku nampak org jual ulat mulong..besar n gemuk tul ulat2 tu..geli aku...hubby langsung x nak tgk..dia kata nnt dia x lalu nak makan nasik...hi..hi..
pastu hubby ajak aku balik tapi aku nak jalan2 lagi sambil tgk souvenir... nak dijadikan citer..tetiba kayu yg tongkat bumbung gerai tu jatuh atas kepala aku...Ya Allah..sakitnya..rasa cam nak menangis..dah la besar...nasib baik x kena mata aku.. sampai hari ni kepala aku masih sakit....itu la..lain kali ikut jer ckp suami..... hi..hi...
terus aku x de mood..aku ajak hubby balik...masa nak balik umah tu hubby ajak singgah kat sugar bun...sugar bun ni ala2 KFC tapi dia ada makanan sampingan lain macam claypot.... sedap ayam dia...pedas,rangup n tepung dia x keras cam KFC.... walaupun sakit...makan tetap makan..hi..hi... pas tu baru balik umah..dalam perjalanan nak balik umah tetiba pulak hujan lebat..merempit la kitaorg dalam hujan..sakit muka aku sbb hujan ni jenis yg besar2..... sampai umah lencun kitaorg berdua....
malamya.... family hubby buat BBQ...family hubby mmg ramai..tu yg buat rumah MIL meriah....

sebahagian dari anak buah hubby...


adik hubby tgh panggang ayam.....


makan time!


pas makan MIL tuam kepala aku ngan ais utk pecahkan darah..takut ada darah beku kat kepala aku... pastu baru MIL tuam ngan daun sirih.... lega sikit sakit kepala aku ni....

No comments:

Post a Comment