20.12.09

::macam sama jer::

20.12.09,Sunday, December 20, 2009
aku baru pas tgk citer Dunia Belum Kiamat kat Astro Prima......
aku rasa cam pernah tgk jer jalan citer yg macam ni...bila aku ingat2 balik...o...baru aku teringat yg citer ni sama ngan satu citer hindustan..tapi citer hindustan tu lagi best la...kalau x silap aku pelakon dia sunil shetty,akshay kumar ngan saper ntah lagi sorg...lupa la pulak....tajuk citer tu pun aku x ingat..tapi mmg sama sgt jalan cerita dia.....
agak2nyer... hindustan tiru citer kita ke kita yg tiru citer hindustan? hi..hi...mesti ramai yg tahu jawapannya kan?

No comments:

Post a Comment