13.12.09

::malas nak keja::

13.12.09,Sunday, December 13, 2009
ha..tu la..saper suruh cuti lama2..kan dah malas nak pg keje esok...hi..hi...

ala... aku bukannya sengaja nak ponteng keja hari khamis tu.. dah aku x sihat nak buat macam mana kan..... jumaat plak selangor cuti... sabtu n ahad dah mmg hari cuti aku... 4 hari tu aku dok kat umah.. tapi bukan duduk sesaja... dok menahan sakit.. aku demam teruk + batuk + selsema..pakej lengkap lagi.. dah la aku x dapat mc..kena la korbankan cuti tahun aku yg dah x seberapa tu....
hari ni aku dah x demam tapi selsema ngan batuk masih ada... rasa cam malas jer nak pg keja esok..takut bila kena air-cond nanti bertambah lagi selsema.... tapi aku rasa mcm syg plak nak korbankan cuti aku..ade ke dr kat sini yg nak bg aku mc?...ha..ha..ha....

p/s:kak tin, sori x dapat pg umah masa hari jumaat..badan panas sgt masa tu.... Selamat Hari Lahir utk Thaqif...Aunty eyza syg sgt2 kat Thaqif...

2 comments:

  1. Salam

    Kena batuk + bunyi selsema kuat sikit depan bos. Kasi dia tau betapa sakitnya awak. Untung-untung dia kasik cuti free. Err.. ada ke cuti free?

    ReplyDelete
  2. cuti free? cuti sendiri la jawabnya...hi..hi....

    ReplyDelete