26.12.09

::weekend yg busy::

26.12.09,Saturday, December 26, 2009
skrg ni unit aku mmg busy n stress sgt.... keja bertimbun... semua nak kejar dgn segera.... hari jumaat pun aku x cuti sbb kena kerja.....balik keja tu aku lepak kat care'4 ampang..jalan2 utk hilangkan stress....

hari ni pun aku terpaksa keja... tapi setengah hari jer sbb aku nak pg kenduri plak kat KDE..... membe aku kawin....Hubby x dapat pg sbb kerja....so,aku pg jer ngan adik aku...nasib baik la aku dah pernah pg KDE tu..x der la aku sesat gi sana....meriah tul kendurinya..kebetulan plak hari ni besday pengantin pompuan... happening sgt bila semua tetamu nyanyi lagu happy besday utk pengantin....

layankan jer la gambar2 ni yer.....







ada 2 kek..satu kek kawin n satu lagi kek besday....




mcm anak aku x?hi..hi...







masa otw nak balik tu hujan lebat sgt...nasib baik x jammed kat ampang..kalau x,ntah pukul brapa baru aku sampai umah....

esok ade kenduri lagi..kat dewan taman tasik ampang hilir..tapi x tau lagi nak pg ke tak..minggu ni letih sgt sbb asyik kerja jer...esok aku akan rehat habis-habisan...hi..hi...

No comments:

Post a Comment