1.1.10

::kursus akhir tahun::

1.1.10,Friday, January 01, 2010
dah 2 hari aku kena berkursus... tapi kat opis aku jer.....
aku pg kursus imej dan personaliti...
kalau ikutkan hujung tahun ni unit aku dibekukan cuti dan kursus....
tapi disebabkan aku belum pg kursus tahun ni terpaksa la bos aku benarkan...
itupun sbb x nak LNPT aku kosong jer bhgn kursus......
tapi aku kursus sambil lari2 jer...
korang faham x? x faham? macam ni....
pagi aku pg daftar nama... pastu masuk kejap...n pastu masuk opis n siapkan kerja utk penutupan akaun.........pastu lunch n jenguk jap n masuk balik opis.... dan begitulah seterusnya selama 2 hari ni.....
tapi kursus ni best sgt.... penceramah dia Datin Zaleha mmg best n sporting sgt...
frust x dapat betul2 masuk utk dgr talk dia....
naper la diaorg buat kursus akhir2 tahun ni....
harap2 la tahun depan ada lagi.....
dgr2 tadi Datin cakap kalau boleh nak buat kursus mekap... bestnya....
yang penting jangan buat hujung tahun.......... nanti aku frust lagi sbb x dapat pg.........


Datin Zaleha ni selalu jgk keluar kat tv... kira glamer gak la..baru2 ni dia ade bg ceramah dalam rancangan Halaqah.....tajuk dia aku x ingat la....
tapi serius... kalau dapat pg la dia bg ceramah mmg aku nak gi..x bosan langsung.... agak2 bila yer aku dapat dgr talk dia lagi?

p/s: sori gambar x clear sbb pakai kamera handphone cap ayam jer....gambar ada banyak tapi sekeping ni ajer yg bole masuk.... malam ni internet lambat sgt kat umah aku..sampai naik tension aku nak tggu dia upload sekeping gambar ni.....

No comments:

Post a Comment