3.1.10

::Linggi lagi::

3.1.10,Sunday, January 03, 2010
letihnya aku hari ni....
macam mana x letih... asyik merayau aje....
sebenarnya hari ni aku pg linggi lagi....
settlekan apa yg belum selesai.....gerak dari rumah pukul 10 lebih....
tapi disebabkan aku ngan hubby ni singgah sana sini kitaorg sampai Linggi kul 12 lebih....
selalunya 1 jam jer kalau nak gi sana.....

kali ni kitaorg dah x beli ikan sembilang salai....
hubby beli udang galah pulak.....

besar2 udangnya....
tapi mahal jgk... sekilo rm 60....
tapi disebabkan hubby ngidam beli la jgk......ha..ha..ha...

balik tu hubby bawak masuk melaka....

saja pusing2.. x singgah mana2 pun....
pg masjid tanah....
tetiba teringat satu peristiwa yang pernah terjadi kat aku ngan membe2 kat masjid tanah ni.....
lain kali nanti aku story k....

dah puas pusing2 kat situ...
hubby bawak gi Nilai 3 pulak...
ni pun saja jer nak jalan2...
sambil2 tu ingat nak carik langsir utk bilik aku....
langsir yg ada tu dah buruk sgt dah...
aku x jalan2 sgt kat Nilai ni sbb dah letih...
singgah satu kedai ni... tgk2 langsir dia...
terus beli... x kisahlah cantik ke x.....

hubby berkenan kaler hijau ni...nasib baik ade rezeki kami...tggl satu jer.....

sampai hulu langat singgah kat kedai gunting rambut sbb hubby nak gunting rambut dia....
dia dah rimas sbb rambut dia dah panjang....
dah settle semua...baru gerak balik umah....
atas permintaan hubby udang tu aku masak rebus versi sarawak...

hubby pun dah lama x makan udang galah...
ye la..kalau kat sarawak senang nak dapat..murah plak tu....
kat sini susah sikit.....

p/s:malasnya nak gi keja esok..rasa mcm nak cuti jer..hi..hi...

No comments:

Post a Comment