2.1.10

::Nur Iman::

2.1.10,Saturday, January 02, 2010
Korang tgk x citer Nur Iman tadi?
Sedih aku tgk citer tu....
walaupun itu cuma lakonan.....
tapi realitinya mesti ada....

aku faham macam mana rasanya bila kita lambat dapat baby......
sebab... aku pun masih mencuba utk dapatkan anak.....
belum rezeki utk aku ngan hubby.....

kadang2 aku terasa macam nak ambik anak angkat ajer....
tapi bila kenangkan macam drama tadi tu yang buatkan niat aku terbantut....
ye la...bila kita dah syg......tiba2 ada pulak yang datang tuntut.....
kan frust nanti.....
lagipun kawan-kawan/sedara aku pun x brapa galakkan nak ambik anak angkat ni....
bukannya apa..... takut ada hal2 berbangkit di masa depan......

tapi..... InsyaAllah...
Moga2 ade rezeki untuk kami nanti....
Semoga Allah permudahkan niat aku ngan hubby....
harap2 tahun 2010 ni memberi rezeki yang tidak ternilai utk kami berdua...Amin....

No comments:

Post a Comment