6.3.10

::Le Tour De Hulu Langat::

6.3.10,Saturday, March 06, 2010
pagi tadi jalan kat depan umah aku ni ade ramai sgt polis... mula2 aku ingatkan x-cident ke ada kes bunuh ke...cuak sekejap la aku.... siap ade bunyi siren polis tu... bila aku tgk kat luar.... jammed sgt.... rupanya polis tgh buat persiapan utk pasukan Le Tour de Langkawi.... diaorg nak lalu situ... patut la ramai org....
dah la aku tgh bersiap-siap nak gi beli ikan kat ampang... macam mana aku nak lalu jalan tu ni? aku buat tak tahu jer drive depan polis2 tu... diaorg x cakap apa2 pun... aku terus jer la.... sepanjang jalan ade polis ngan wartawan..... rasa macam aku ni artis plak...hi..hi..perasan.... kebetulan plak cuma ada keta aku ngan 2 biji keta lagi kat belakang aku.... sampai jer kat ampang rupanya diaorg dah tutup jalan... nasib baik aku dah lepas.... kalau x... x de benda la aku nak masak hari ni....
mula2, ingatkan pas beli ikan terus nak balik.... tapi bila pikir2 balik, mesti lambat baru diaorg bukak semula jalan depan umah aku tu.... aku x jadik beli ikan dulu.... aku gi sarapan dulu kat Bistro..... lepak jap ngan adik aku n pastu baru gi kedai..... beli stok utk seminggu n terus balik... takut gak kalau diaorg masih tutup jalan... tapi Alhamdulillah, bila aku lalu kat situ tgk diaorg dah x der... selamat aku.... kalau x, tak tau nak lepak kat mana pulak........

p/s: Mr. Hubby... sok gi jalan2 nak? bosan la asyik dok umah jer.... hi..hi...

No comments:

Post a Comment