18.4.10

::nasi lemak kopi o::

18.4.10,Sunday, April 18, 2010
jgn salah faham yer... ni bukan ttg rancangan nasi lemak kopi o kat tv9 tu yer...hi...hi..hi...
sebenarnya pagi tadi aku x tahu nak masak apa utk sarapan.......
mula2.... ingatkan nak buat nasi bubur....
tapi tetiba teringin plak nak makan nasi lemak...
bila chck kat peti ais, bahan2 semua ada...
apa lagi.... sedia utk projek nasi lemak...
aku cuma buat sambal ikan bilis ngan telur rebus jer utk dikahwinkan dgn nasi lemak...
dah siap masak semua.....
tak tahu plak nak padankan nasi lemak ngan milo , kopi o @ teh o....
fikir punya fikir punya fikir (macam la banyak kali sgt fikir..hi..hi...)
aku buat keputusan nak padankan dgn kopi o...
baru la ngam....
akhirnya sarapan aku pagi ni....
NaSi LeMaK kOpI O.... hi...hi.....
sekian dari bilik berita pagi ini..... :)

No comments:

Post a Comment