2.5.10

::66 tahun::

2.5.10,Sunday, May 02, 2010
Alhamdulillah... hari ni bertambah lagi setahun umur En. Abu Bakar iaitu ayah kepada puan yg empunya blog... iaitu aku... hi..hi.... hari ni besday ayah aku yg ke 66 tahun..... masih gagah perkasa.... ayah aku ni jenis yg x reti duduk diam.... ada saja keja yg dia nak buat.... kebetulan hari ni aku baru dapat tahu yg aku baru jer dapat sorang sepupu semalam.... yg bestnya.... kakak pada baby(lom tau nama apa) tu lahir 2 may sama ngan ayah aku...kiraya tahun depan diaorg sambut bertiga la... hi..hi...

Dedikasi utk ayah.....

AYAH....
Selamat Hari Lahir yang ke 66 tahun.... semoga panjang umur.... murah rezeki..... bahagia selalu... n along mintak maaf sbb x dapat bagi cucu lagi utk ayah..... ayah doakan along ya.... along teringin sgt nak bg berita gembira utk ayah.... tapi belum ada rezeki lagi.... apa pun..along sayang sgt kat ayah.....


ayahku tersayang.......

2 comments:

  1. Salam



    My dear...
    saya tahu perasaan itu. Namun percayalah.. kalau dia tahu perasaanmu tentu dia tidak sanggup ada perasaan ternanti-nanti itu demi menjaga hatimu.




    komen utk pakcik..

    Fuyoooo... pakcik bergambar buaya yang boleh panjat dinding.... errr ker cicak raksasa? hehe



    .

    ReplyDelete
  2. W'salam....
    masa mula2 dulu selalu gak ayah bertanya... tapi skrg, mgkn dia dah faham soalan tu terlalu sensitif utk dijawab... ayah dah x bertanya lagi..... tapi eyza kesian dgn ayah ngan mak sbb eyza anak sulung n eyza satu2nya yg dah kahwin.. tapi lom dapat bg diaorg cucu.....

    buaya tu lari panjat dinding sbb takut ngan ayah eyza..hi..hi....

    ReplyDelete