1.5.10

::kopitiam kaki katak::

1.5.10,Saturday, May 01, 2010
tadi masa aku check email.... aku buka la satu email yg membe aku bagi..... tajuknya kaki katak dalam mee goreng.... aku ingatkan restoran non-halal.. maklum la ada sesetengah restoran mmg ada sediakan makanan eksotik macam tu.... tapi rupa2nya... makanan tu adalah makanan dari salah satu kopitiam yg femes gak la kat malaysia ni.... (x yah la aku bgtau kopitiam mana).....aku pernah dgr yg kopitiam ni x halal... tapi aku tgk ramai gak org melayu kita yg makan kat situ....... geli la tekak aku nak citer pasal ni.... korang analisa jer la gambar2 ni.....






p/s: nasib baik budak tu x tertelan kaki katak tu...kalau x.... hi..hi.....

3 comments:

  1. kalo benar la kopitiam bagai dikata, aku ade la jgk pegi mkn. yummy! hikhik! ;p

    ReplyDelete
  2. yerkkk
    geli tokak ku..nak muntah..
    rasa cam seram je nak makan luar cam nie

    ReplyDelete
  3. jie n kak tin...
    itu adalah kopitiam yang kita x jadi pg masa nak buat reunion hari tu...yg kat TP... (kalau ikut info dr email tu)...
    hi..hi..hi..geli kan....

    ReplyDelete