::ade sapa2 nak taja saya bercuti x?:: - eyzamiel

18.3.11

::ade sapa2 nak taja saya bercuti x?::

kebelakangan ni aku selalu jer pening kepala n cepat penat...
kalau mengadap komputer lama2,lagi la sakit kepala tu menyerang...
adakah itu simptom2 migrain?
oh tidak!!!
jgn la aku kena migrain pulak....
aku rasa, ni semua sbb aku asyik stress jer skrg ni....
macam2 yg nak dipikir.....
aku perlukan percutian!!!!
kalau gi pantai pun best ni....
Ade sapa2 yg nak sponsor aku gi bercuti? :)

P.E.A.C.E! eyzamiel


3 comments:

  1. mintak incik asben la sponsor kan :)

    ReplyDelete
  2. jom g cuti sama2...hihihi...hilangkan segala tension....

    ReplyDelete
  3. pnstoberi... tu la.. eyza tgh pujuk2 ni... :) masalahnya, en. asben asyik sibuk jer.. dia kata bulan 12 baru free... camno tu? :)

    chinta.... jom... dok kl ni serabut jer kepalakan?.... :)

    ReplyDelete