29.3.11

::Badanku sakit-sakit::

29.3.11,Tuesday, March 29, 2011
Aduh! dah 2 hari pas main boling, tapi badan aku still sakit.... masa hari ahad tu steady jer.... bila isnin terasa sakit kaki... n hari ni.... sakit satu badan..... macam mana ni..... baru main boling dah sakit2... camne nak pg gym? (alasan la tu..) :)
tu la, setahun sekali baru nak main boling.... gitu la jadinya......
tapi x per.. berbaloi sakit-sakit badan ni semua.... :)
pas ni kena praktis sekurang-kurangnya sekali sebulan.. x der la badan ni terkejut kan?
kalau hari bertanding baru nak praktis.. alamatnya lama2 badan pun longlai.....



eyza

3 comments:

  1. eyza..kalau fika la kan..tgh usaha nak preggy nih..mmg tak main bowling dh..rasanya dah stahun tak main..sbb ada sorang kak tu pesan jgn main..

    ReplyDelete
  2. ye ke fika...
    eyza ingat bila dah peknen baru x bole main.... tq ye fika sbb bgtau eyza...

    ReplyDelete
  3. a'ah la eyza..sbb bola boling tu kan berat..so kak tu ckp..nt efek kat rahim la..kita dk angkat bola tu kn sebelah tgn..so dk baling tu kan kena senget2..bole kacau kdaan rahim katanya :)

    ReplyDelete