26.3.11

::comei::

26.3.11,Saturday, March 26, 2011
Tadi membe aku ade citer ttg satu web yg citer ttg kehamilan....
aku pun bukak la.....
bestnya, sbb dalam tu ade citer ttg proses kehamilan bermula dr 1 minggu...
comei sgt tgk dia tunjuk satu persatu kejadian seorg baby....
x sabar rasanya nak bergelar ibu n rasa sendiri pergerakan baby dalam perut....
bila la agaknya aku dapat merasa nikmat tersebut....
InsyaAllah.... mudah2an ade rezeki utk aku nnt...

kalau korang nak tgk jgk... sila klik sini.... baby comei


eyza

2 comments:

  1. Salam Kenal Eyza. Allah tu Maha Berkuasa. Insyaallah sampai masa Eyza nnt.Lg satu kalau org tnya jgn ckp Tak de rezeki lg! cuba kita tukar jd "Insyaallah, ada rezeki". Saya pun jd ibu lepas 3 tahun mncuba. Be friend ok! Saya follow ye.

    ReplyDelete
  2. Mommy Agharr...
    Salam Kenal....
    tq atas nasihat tu... InsyaAllah.. pas ni eyza akan cakap mcm tu.....be friend... tq follow eyza........

    ReplyDelete