10.3.11

10.3.11,Thursday, March 10, 2011
dah lama aku x menulis.....

aku pun dah tak tahu nak mulakan citer macam mana... sebenarnya banyak citer tapi dah basi..... :)


hari tu aku ade citer yg aku dah dapat broadband kan.... tetiba.. bila dah ade broadband, laptop aku pulak buat hal... rosak!
bawak gi kedai nak repair tapi org kedai tu ckp baik beli baru ajer sbb kos nak baiki lebih kurang harga baru......
ish...ish..ish... macam2 hal... lepas satu, satu yg dtg...... selepas di survey2 akhirnya.... aku beli notebook ni...... biasa jer... tapi ok la dr x de kan...... :)
:
:
:
:
:
:
:



(credit to google)

jenama hp...








ja

No comments:

Post a Comment