30.3.11

::sudah upgrade::

30.3.11,Wednesday, March 30, 2011
dah 2 hari laptop aku x der sbb aku bg kat kawan aku suruh dia upgrade sikit.....
ala.. bukan upgrade aper pun...suruh dia pasangkan anti virus ngan tambah2 perisian aper yang patut jer....
tadi membe aku baru bagi balik laptop tu kat aku....
malam nnt bole start berblogging n ber'fb' balik....
pada semua membe2 blog yang selalu masuk blog aku....
sori sangat kalau eyza x der tinggalkan komen kat blog korang....
eyza lawat blog korang semua cuma x dapat nak tinggalkan komen sbb ade masalah teknikal sikit.....
pas ni,  kalau masalah teknikal tu dah x der...
InsyaAllah....aku akan tinggalkan jejak yer..... :)


eyza

2 comments:

  1. wah..dah upgrade erk..pas ni ley berbelog ngan berfb ari2 la erk...

    ReplyDelete
  2. Chinta...
    ye la... pas ni bole la aktif berblog n ber'fb'...harap2 jgn la hangat2 taik ayam jer kan.. :)

    ReplyDelete