25.4.11

::Ani Sup Utara::

25.4.11,Monday, April 25, 2011
Memandangkan hari ni gaji...
Aku pun ajak la hubby makan kat luar....
Sebab kat umah pun gas dah habis semalam..
Pagi td masa turun rumah lupa nak bawak gas sekali...
Hubby dah malas la nak naik balik sebab terkejar-kejar nak pergi kerja...
Maklumla... umah x de lif.....

Mula-mula ingat nak makan Pizza..
Pastu fikir2 balik..
takkan la fast food lagi....

Tetiba teringat yang kat umah aku baru bukak Restoran Ani Sup Utara...
Tanya hubby...
n...
Hubby cakap...
"Ok, abang pun dah lama tak makan sup tulang"....

Pergi la sana...
1st time aku makan kat situ...
Padahal Ani Sup Utara ni punyalah banyak cawangan....

Sedap jugak makanan kat situ...
Aku makan bihun sup dan Sirap Bandung Cincau....
Hubby pulak makan Set Sup Tulang ngan Sirap Bandung....
memang kena ngan selera aku...
Harga pun ok....

Kat sini ada macam2 sup..
Selain sup, nasi ayam, nasi ayam penyet dan bakso pun ada....
Lain kali nak try Nasi Ayam Penyet pulak kat situ...

Kalau nak tgk cawangan dan menu...
bole la masuk laman web ni... www.anisuputara.com.my

p/s:tadi siap posing sakan masa kat restoran... bila balik umah malas nak masukkan gambar...hi..hi..hi...



Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

2 comments:

  1. asenya kat putrajaya pun ada satu...sedap ngan harga yang kira okey la..

    ReplyDelete
  2. Semalam rasa sup tulang dia mmg best.. lembut je isinya.. harga pun x de la mahal kan...

    ReplyDelete