1.4.11

::April Fool::

1.4.11,Friday, April 01, 2011
Dulu2 kalau tiba jer 1 April mesti sibuk nak 'April Fool'kan orang....
zaman2 sekolah dulu lagi best....
siap buat mcm2....
kekadang sampai melampaui batas ngan bahaya...
tapi yg paling x bole blah bila kawan2 lelaki kenakan budak2 pompuan kat sekolah dulu....
ye la, baju sekolah kan putih...
bila diaorang cakap yg ade darah kat baju mula la gelabah...
terkejar-kejar pg toilet... ingatkan period sampai tembus kat baju....
tgk2 takder....
rupa-rupanya diaorang tgh kenakan orang sbb 'April Fool'.....
geram sangat...
tapi sekarang ni bila kenangkan balik...
cam best jer kenangan zaman sekolah dulu2...
mcm baru jer tinggalkan...
sekarang ni baru la tahu yg 'April Fool' ni x bole sambut....
tapi dulu x per sbb tak tahu.... ye la tu...

p/s: tetiba rindu plak kat membe2 SMKSM dulu.... x nak buat reunion ker?


eyza

No comments:

Post a Comment