24.4.11

::Astro First::

24.4.11,Sunday, April 24, 2011
Hari ni rasa bosan sangat...
Nak kuar jalan2 lom gaji....
Dah kering ni.... :)

Citer kat TV pun x der yang menarik....
Tetiba teringat pulak yang kat Astro First ade citer2 baru (walaupun bukanlah baru untuk orang yang dah tgk kat Pawagam)...
Aku pun lom tgk lagi citer2 tu semua..
Bincang ngan hubby nak pilih citer ape....
Ade citer Dilarang Masuk,... Dalam Botol, Ratu The Movie, Citer Tamil (x ingat tajuk) ngan Merong Mahawangsa....
Last2 kitaorg pun pilih Merong Mahawangsa sebab hari tu tak sempat gi tgk kat Pawagam....

Pas langgan semua...
Dalam 5 minit jer dah bole tgk....
patut la ramai yang suka beli kat Astro daripada tgk kat pawagam...
Siap bole bersantai2 lagi kat rumah...
cuma skrin x de la sebesar pawagam... :)

Nasib baik citer tu best...
X der la sia2 aku melabur 15 hinggit untuk 48 jam...
Pasni, x yah la gi tgk wayang...
beli kat sini jer la.. :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment