27.4.11

::Bayar Jangan Tak Bayar::

27.4.11,Wednesday, April 27, 2011
tak lama lagi dah 30 haribulan kan?
Kawan-kawan semua dah bayar ker?
Bayar apa?
Ha...
Bayar
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
CUKAI PENDAPATAN.....

Kat opis aku sekarang ni semua orang sibuk pasal nak bayar cukai...
Biasa la orang Malaysia ni..
Last2 minit baru nak bayar..
dah biasa tu..:)

Nasib baik la gaji aku lom cukup untuk dikenakan cukai...
so, tak payah la aku gegas2 cam diaorg....
Bagi sesapa yang gaji cukup untuk kena cukai....
jangan lupa BAYAR yer... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

3 comments:

  1. gaji brapa baru nak kena nni? cetek betul pengetahuan umie ni...hahahah

    ReplyDelete
  2. kita dah submit...guna e-filing..lagi senang

    ReplyDelete
  3. umie..
    kalau x silap eyza... rm 2500 ke atas....

    idah....
    a'ah... gunakan e-filing... lagi cepat...

    ReplyDelete