20.4.11

::Egg Tart KFC::

20.4.11,Wednesday, April 20, 2011

Sebenarnya 2,3 hari jugak la aku teringin nak makan egg tart KFC ....
Nak ajak hubby cam malas jer..
takkan la nak pergi KFC semata2 nak beli egg tart...

Tengahari tadi membe aku pg KFC...
Aku pun pesan la Egg Tart ni 2 ketui...
Sedapnya....
Rasa cam x puas makan....
sebelum ni aku suka sangat makan egg tart kat JJ...
tapi pasni...
egg tart kat KFC pulak yang jadi pujaan hati aku....

p/s: nak egg tart KFC lagi...............

eyza

3 comments:

  1. sedapnye eyza...chinta x pernah rasa lagi..tgok gambar pun dah tahu sedap...ada alasan nak g kfc nmpaknya ari ni..hehhehe

    ReplyDelete
  2. Ayien...
    i like! :)

    chinta...
    sedap chinta.. x rugi tau beli.... kebetulan masa membe eyza beli tu baru masak... panas2 lagi.. terliur pulak ni... :)

    ReplyDelete