18.4.11

::Hari ni aku malas nak....::

18.4.11,Monday, April 18, 2011
hari ni aku malas nak...

-bangun tido... sebab kat luar hujan siap guruh ngan kilat.... rasa cam nak tarik selimut n sambung tido... tapi mengenangkan sekarang ni kalau EL kena hantar surat tunjuk sebab... terus kansel...

-mandi.. kat luar hujan lebat... sejuk giler bila mandi... tapi xkan la aku nak pergi kerja x mandi pulak... nnt x pasal2 jer bau kambing.....

-pergi kerja.... rasa sakit2 lagi badan ni belum abis gara2 semalam.... tapi mengenangkan kerja yang berlambak... ku gagahi jugak pergi kerja....

-beli makanan... sebab mesti jalan becak kalau nak pg beli makanan.... walaupun malas, sempat buat nasi goreng untuk bekalan..... dah x yah jalan jauh untuk makan... jimat duit aku....

-buat kerja.... terpaksa rajinkan diri... nanti orang cakap aku makan gaji buta pulak....

-nak buat apa2 pun... rasa cam nak dok umah n layan tv.. bole?

memang betui2 Monday Blues untuk aku hari ni.... rasa jam cam lambat jer nak pukul 5.... jangan balik nanti aku malas nak masak dah la... maunya hubby merajuk bila bini dia x masak.. :)


eyza

2 comments:

  1. gud..walo rasa malas,tp masih rajin masak bila balik nati.
    kalo kekda..mmg nan hado dah.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. kekda...
    x jadi masak sbb semalam hubby amik eyza kat opis kul 10... dia kena buat tender, so balik lambat.... dah kul 10 tu, jawabnya makan kat kedai jer la.. :)

    ReplyDelete