19.4.11

::Jumaat::

19.4.11,Tuesday, April 19, 2011

Jumaaat hari tu ade AGM Puspanita kat opis aku....
semua ahli Puspanita diwajibkan pakai baju kaler pepel ngan pink....
memandangkan aku ahli koir, so kitaorang wajib kaler pepel....


acara wajib.. sesi bergambar sebelum acara bermula.... Majlis tu mula pukul 12.00 tghr... tapi kitaorang semua dah xcited dari pukul 10 pagi... hi..hi..hi... over kan...


Pukul 12, baru la kitaorg semua pg Auditorium.... ni kaunter pndaftaran... masa ni lengang lagi sebab orang tak ramai lagi yang datang.....



See... dah ade yang menyerbu kaunter pendaftaran.. termasuk la aku..aper la motif amik gambar b****t... :)


Ucapan dari Pengerusi Pupanita, Dr. Jameela...


selepas bacaan doa dan ucapan Puan Kat... acara pun dimulakan dengan koir lagu puspanita.... cam lawak jer bila tgk gambar ni... semangat sungguh... (cer teka mana satu aku?) :)


Masa penamat lagu ni dalam gambar dah nampak macam baru menari tarian zapin je....






Masa ni, AJK Puspanita yang lama tgh ade sesi bergambar... kitaorg yang kat dalam audi ni pun sibuk nak bergambar jgk.... Masa ni perut dah lapar sangat.... dalam hati dok pikir.. "bila la nak abis ni?"....



Bila mc cakap jer majlis bersurai... semua orang gegas keluar sbb dah lapar sangat (buruk tul perangai, termasuk la aku).... tgk.. muka2 happy sbb dah dapat makan.....
AGM kali ni x banyak perubahan.. kebanyakan AJK lama dikekalkan... aku x kisah pun... lagipun malas nak pegang apa2 jawatan sbb kerja aku kat opis pun dah berlambak.. kalau jadi AJK takut tak terbuat ajer.. so, bagi la kat orang yang nak..kan...


Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

2 comments:

  1. ha ha ha...berzapin ya...gaya tu mesti ada kan baru happy......

    ReplyDelete
  2. Puan su SU...
    a'ah.. baru best.... :)

    ReplyDelete